Re: SDI - czy cos mozna zrobic z beznadziejnym wyjsciem na swiat

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 22:47:21 MET

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98b9er$3r8$1_at_news.tpi.pl...

> "Lech" <lechl_at_poczta.fm> wrote in message news:98b84r$t58$1_at_news.tpi.pl...
>
> niestety nie pomoge Ci z twoim pytaniem tylko zastanawia mnie jedno
> ja w Gdansku lacze z zagranica mam wolniejsze ale nie jste beznadziejnie
> czy jest ktos z gdanska lub okolic i jakie ma on polaczenie przez sdi
> wlasnie wlazlem na pierwsze lapsza zagraniczan strone
> www.diamondmm.com i cos tam sciagam z predkoscia
> ok 5,5k/sec. to calkiem niezle co prawda z polski mam i po 10
>
> Krzysiek

no to masz farta,
ta stronka akurat mi wchodzi ale sa takie, na ktore probuje wejsc 10 razy o
roznych porach i w ogole kicha albo laduja sie po wielu minutach,
np: www.sdlintl.com
http://www.averm.com.tw/tvp98drv.htm
czy ftp microsoftu - transfer rzedu ulamka 1 kbs.

Lech