Re: SDI - czy cos mozna zrobic z beznadziejnym wyjsciem na swiat

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 20:05:43 MET

"Lech" <lechl_at_poczta.fm> wrote in message news:98b84r$t58$1_at_news.tpi.pl...

niestety nie pomoge Ci z twoim pytaniem tylko zastanawia mnie jedno
ja w Gdansku lacze z zagranica mam wolniejsze ale nie jste beznadziejnie
czy jest ktos z gdanska lub okolic i jakie ma on polaczenie przez sdi
wlasnie wlazlem na pierwsze lapsza zagraniczan strone
www.diamondmm.com i cos tam sciagam z predkoscia
ok 5,5k/sec. to calkiem niezle co prawda z polski mam i po 10

Krzysiek