Re: Nagrywara, a wolny komputer.

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 20:39:16 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_priv5.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Witam ponownie!!
Tydzień temu właśnie kupiłem sobie TEACa W58E 8/8/32. Wbrew obawom chodzi na
mym kompie ok. (cyrix 133) Wypalam płytki w Nero 5 8x i bufor rzadko kiedy
schodzi do 95% - zawsze jest pełny. Co ciekawe, mocno pofragmentowany dysk z
plikami źródłowymi nie przeszkadza. Dopiero po odpalenia Winampa w tle
powoduje wachania poziomu wypełnienia bufora między 50-80% i muzykę tnie.

Janusz

Ps. macie jakis soft do nagrywania pakietowego. W sieci jakoś nie widać, a
WinOnCD jakoś mi nie podchodzi. Jeśli tak i mało waży to please na priv