Re: jak elegancko uszkodzic plyte?

Autor: BodekJ (bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 16:56:16 MET

| jest bardzo latwy na to sposob
| ale nie widze w tym nic praktycznego
| wiec ci nie pomoge
| jak sie chcesz pozbyc plyty to ja sprzedaj
| a nie bedziesz mi tu perfidnie oszukiwal

Jeżeli komputer ma zaplombowaną obudowę to pozostaje jedynie port PS/2, a
jego bardzo łatwo uszkodzić. Oczywiście serwisanci (przynajmniej niektórzy)
też wiedzą w czym rzecz.
A umoralniające gadki w stylu "nie będziesz perfidnie oszukiwał" i tak nie
pomogą. Jak gostek będzie chciał spalić płytę to i tak spali, przyłoży 12V
do układu sterującego i płyta pójdzie z dymem. A on chce to zrobić bardziej
finezyjnie.

Bogdan W. Jeż
E- Mail : bodek_at_jerzyk.prv.pl  *  PGPkeyID:0x26A5ADE5