Celeron cc0 i BE6II

Autor: Maras Kucharzewski (sskand_at_go2.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 12:45:49 MET

Witam.

Mam zamiar wymienić starego c300a @ 468 na coś szybszego.
Wybór padł na C600 cc0. Problem jest taki, że tych celków w
wersji cc0 (SL4PB i SL4NX) czyli na 1.7v nie można nigdzie
dostać. Chodzi mi oczywiście o możliwość przetaktowania. W
całym Toruniu sprzedawcy biadolą, że można znaleźć kilka
niedobitków w hurtowniach ale nie można ich specjalnie
zamówić. Moja prośba: czy ktoś z grupowiczów zna namiary na
jakiś sklepik w okolicach Torunia lub Bydgoszczy który ma
takie modele Celerona. Mam płytę Abit BE6-II v 1.0 (bios XU)
więc będę również potrzebował przejściówki na FCPGA. Jakie
polecacie, bo słyszałem, że nawet bez overclockingu są
problemy z moją płytą i procku w przelotce. Jak wtedy się
ustawia FSB, można w biosie co do 1 MHz?

Maras