Re: karta video z wyjsciem TV

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 12:46:18 MET

"Krionix" <krionix_at_poland.com> wrote in message
> wszelkiej masci ATI sa ihmo bdb. Ale najlepiej wziac karte na test do
> domciu, slyszalem o tv-otach w matroxach do du**, moze to byl pojedynczy
> egzemplarz...... najlepiej sprawdzic :)

ehhh lepiej sprawdz sam i nie pisz bzdur ktorych nie mozesz uzasadnic.
Widzialem rozne karty firmowe i ich jakosc wyjsc TV. Matrox jest jak na
razie bezkonkurecyjny i mam nadzieje ze tak pozostanie.

Ciekawe ktora karta daje Ci mozliwosc niezaleznego ustawiania odswiezania na
wyjsciu TV/monitor ?
Pisze o dual head'zie

Slawek