Re: glupie chyba pytanie...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 07:26:53 MET

Użytkownik Gzymsiol <gzymsiol_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:989sb6$1pk$1_at_news.tpi.pl...

> Uzytkownik "Depesz" <depmar_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> Czyli dos instalowany jest z windowsem? A jak jest w przypadku ME? I
> dlaczego po formacie dos dalej jest, skoro instalowany byl normalnie na
> dysku?
>
> Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
> Pozdrawiam

oj łosiu windowsowy ! (bez urazy)
to jest tak ja krobisz format z przeniesienim systemu to nanoszony jest
system DOS ( z zależności od wersji Windows w jakiejś tam kolejnej wersji)
i było tak od zawsze bo najpierw był DOS jako system txt a dopiero pote
mwymyślił ktoś tryb graficzny do zabawy i powstał Windows i tak jest do dziś
!
tzn. nawet Me ma dos'a tylko gostki od MS jakby się wstydząć tego że ciągle
zamiast SysOp wymyslają nakładki (rozbudowane co prawda) na starego DOS'a -
dobrze ze kupili technologię NT - tam przynajmniej nie ma DOS'a