Re: DIMM SDRAM 66MHz

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 07:33:25 MET

Użytkownik Adasiek Zwierzaczek <podolany_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:chomik.9891o9.3vvh4ih.1_at_nie.dzisiaj...
> czesc;
>
> ew. jakim softem via DOS /moze byc bootowalny-jedno-dyskowy-linux/
pokazac,
> ze kostka ma rzeczywiscie tylko 66MHz? /chodzi o to, zeby odpalic w
komisie
> i sprawdzic/;

a po co ? przecieżtu nie chodzi o to zę na VX musi być 66MHz'owa kość !!!
kto ci nagadał takich gupot ???
chodz io to że na VX'ach chodzątylko kostki do 32MB włącznie i mogą być
nawet 133MHz płyta puści je po swojemu i nic nikomu się nie stanie !!!
bardzie trzeba zwrócić uwagę na właśnie budowę kości coś czytałem że kość
musi być parzysta ( ale nie chodzi o to że z parzystością ECC) tzn .
tzw. "wzorcowa" odpowiednia ilość kości na płytce !!
najlepiej sprawdzić wkładając do kompa czy pujdzie