Re: ASUS 50x

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 01:15:41 MET

Goomich wrote:

> Mój padł po 4 miesiącach, a ten Pioneer, którego miałem wcześniej, do
> tej pory u kumpla chodzi :(

Pięć moich (2 x36, 3 x40) padły w okresie 0.25-1.5roku (czyli u mnie 100%
padliwości) - jak już wiele razy wspominałem miałem z różnych źródeł:
 - dwa x40 z Niemiec (jeden padł po pół roku i wymienili - niestety znów na
ASUSa, który przetrzymał okres gwarancji 12mies, ale padł w połowie 13 ;-(((
 - po jednym x36 i x40 z Gliwic
 - jednego x36 z Opola

Jednak muszę stwierdzić jedno: jak działały, to były lepsze od TEAC x40:
 - lepsza korekcja błędów;
 - bezproblemowa praca we wszystkich trybach DMA, PIO, UDMA;
 - zero kłopotów ze ściąganiem audio (lub imaga przy kopiowaniu w locie
CD-ROM->CDR)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|