Re: Litery dyskow

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 23:22:31 MET

bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl wrote:

> Wbrew pozorom HDD moze byc dyskiem wymiennym
> bip
Potwierdzam, ale jak już pisałem, niektóre programy (np. PKZIP, WinZip)
proszą o włożenie dysku E: (zakładam, że ten dysk ustawiłem na wymienny...)

Jednak piszę z innego powodu: właśnie znalazłem na sieci program SWAPDRV.EXE
(5kB) niejakiego Roberta Muchsela... Właśnie go sprawdziłem:
TEN PROGRAM DZIAŁA: zamienił mi Primary z HDD1 (była D:) z Extended na HDD0
(było E: - na razie nie ma problemu, nawet z NPROTECT ;-)))

P.S. Jak mam jeszcze stronę (???), to plik jest pod adresem:
http://pawletak.republika.pl/files/swapdrv.zip
lub:
http://zeus.polsl.gliwice.pl/~krzys/files/swapdrv.zip

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|