Re: Szajsung 755DF - norma czy wada?

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 21:44:25 MET

Fortar napisał(a):

> ......a swiastak siedzi i zjada te sreberka......
> co ze jak?!!?? 700 IFT i kiepska geometria? Ostrosc kiepska?? Ok jesli cale
> zycie przesiedziales na 21" Elsa to sie nie dziwie, ale cos mi sie wydaje ze
> tak nie bylo. Ty chyba zucales tym samsubgiem o sciane ze teraz masz taki
> obraz....
>
> --

No nie byl to moj pierwszy i jedyny monitorek.
Mam troszke ze sprzetem do czynienia.
Ogladalem kilka samsungow i raczej sie powtarzala przypadlosc braku ostrosci w
rogach.
Nokia test monitor raczej pozwala to sprawdzic.
Wydaje mi sie ze to taka uroda jego - bo tak naprawde to wcale nie jest on
plaski - grubsza warstwa szkla w rogach daje efekt plaskiego kineskopu - a nawet
wkleslego w czasie pracy :)
Moze to i dobry monitor - moze tak partia bo opinie slyszalem dobre - sam pod
wplywem ich go kupilem.
Obecnie mam tez obok niego dla porownania OptiViw 17ls99 - i obraz na nim zyleta
-ta sama grafika. Mimo ze monitorek kilka polek nizej w klasyfikacji obraz jest
nieporownywalnie lepszy - tylko odblaski warstwa samsunga lepiej tlumila.

Ps. - wazy on swoje wiec raczej rzucanie o sciane odpada. :)