Re: Optimus, Vobis i inni ...

Autor: Kobraa (kobraa_at_obywatel.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 20:43:53 MET

Użytkownik "Tony Blur" <caveman_at_pro1.promail.pl> napisał w wiadomości
> Interesuje mnie, ktora z wiekszych firm komputerowych operujacych w
rejonie
> Warszawy sklada komputery wedlug wskazanych czesci a nie tylko sprzedaje
> gotowe komputery. Szef cisnie o komputer zlozony w jakiejs markowej firmie
> a nie skladak jaki mozna zamowic w podziemiu obok GUS. Wiec szukam
> kogos w rodzaju Optimusa, Compaq czy Vobisa i nie wiem kogo warto wybrac.
/ciah/

Pare linkow godnych polecenia.
www.adax.pl
www.intra-trade.com.pl
www.netseller.pl
www.ultramedia.com.pl
www.ffcomp.com.pl

Najbardziej markowy: ADAX
Najdluzsza gwarancja /ale plomby/ Ultramedia
Najtaniej / co nie oznacza najgorzej / Intra-Trade
Sympatycznie ale czasem denerwujacy Netseller
Problemy z trafieniem FFComp

Wybor nalezy do Ciebie ;)
Osobiscie modernizujac sprzet korzystalem z uslug Intra i Netseller a
przymierzajac sie do nastepnej modernizacji przygladam sie Ultramedii.

Kobraa