Optimus, Vobis i inni ...

Autor: Tony Blur (caveman_at_pro1.promail.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 19:36:57 MET

Interesuje mnie, ktora z wiekszych firm komputerowych operujacych w rejonie
Warszawy sklada komputery wedlug wskazanych czesci a nie tylko sprzedaje
gotowe komputery. Szef cisnie o komputer zlozony w jakiejs markowej firmie
a nie skladak jaki mozna zamowic w podziemiu obok GUS. Wiec szukam
kogos w rodzaju Optimusa, Compaq czy Vobisa i nie wiem kogo warto wybrac.

Musi byc skladak bo jest pare takich osobliwosci, ktore chcemy zeby byly
(kieszen na twardziela, CDRW zamiast CD, okreslony rodzaj plyty i procesora
AMD /czesc firm wzdraga sie na sama mysl o prockach tego producenta/
a nawet okreslony rodzaj wentylatora. Krotko mowiac spolka wie czego chce:
mamy liste czesci okreslonych producentow i szukamy markowej firmy, ktora
kupi to dla nas i zlozy do kupy razem z softem.

Czy ktos z Was wie do kogo atakowac z tym pomyslem, zeby nie zniknal
w okresie gwarancji i nie bylo klotni na zasadzie, ze cena wzrosla po
zawarciu umowy bo musial kupic box, gdyz nie bylo oem a przy KT7A
nie zauwazyl literki A i dlatego musimy wziac od niego KT7 bo tylko takie
ma na stanie ... Czy sa Wam znani jacys powazni oferenci tego rodzaju
uslug ?