Re: Hejka!

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 18:07:24 MET

On Wed, 7 Mar 2001 16:18:41 +0100, "Nika" <nikapopi_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Hejka!
Siema.

>Jestem nowa na grupie, więc się ładnie ze wszystkimi witam. Jestem 15-letnią
>osóbką płci żeńskiej. Proszę o nie dyskryminowanie mnie z tego powodu, bo na
Zaraz dyskryminowanie.
Dyskryminowani sa tutaj tylko Ci, ktorzy wypisuja ewidentne bzdury
majacprzy tym wygorowane mniemanie o sobie.

>ma mieć kupowany komputer (max. za 6000zł). Najlepiej aby był to jak
>najnowszy i jak najszybszy sprzęt, taki, aby np. karta graficzna nie gryzła
[ciach]
>o pomoc.Moglibyście coś doradzić? (Jakiś zestaw, lub po prostu które części
>są najlepsze- np. procesor Pentium czy Athlon i ile MHz.) Aha, i co jest
>lepsze: Win98 SE czy Me? (Ja jej poleciłam 98, ale nie wiem czy słusznie...)
W sumie to zalezy do czego. Jesli brac pod uwage zastosowanie
rozrywko-edukacyjne + office itp.
IMHO 98 jest slusznym wyborem (osobiscie do ME sie troche
uprzedzilem).

Co do komputera to:
plyta: MSI K7T Pro Turbo
proc: Duron ca. 700 lub Thunderbird. Chociaz do domu Duron wystarczy
calkowicie.
Pamiec: 128MB lub wiecej ;-)
Grafika: GF256 DDR - Creativa lub hercules Prophet2 MX
Dzwiek: SB Live lub cos na Yamha 744 (potencjalnie mniej problemow)
Dysk: Quantum Fireball (pojemnosc proporcjonalana do pojemnosci
portfela) zalety przyzwoita szybkosc i co najwazniejsze bezawaryjnosc.
CD: raczej nie LG na pewno nie Samsung.
Obudowa: (niezbyt oryginalny pomysl) Enlight
Mysz: Logitech (wybor pozostawiam Tobie)

Pozdrawiam
GLide