Hejka!

Autor: Nika (nikapopi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 16:18:41 MET

Hejka!
Jestem nowa na grupie, więc się ładnie ze wszystkimi witam. Jestem 15-letnią
osóbką płci żeńskiej. Proszę o nie dyskryminowanie mnie z tego powodu, bo na
komputerach znam się całkiem nieźle (ale nie mówię, że najlepiej, tylko
trochę lepiej od niektórych)... I mam mały problem... Otóż moja przyjaciółka
ma mieć kupowany komputer (max. za 6000zł). Najlepiej aby był to jak
najnowszy i jak najszybszy sprzęt, taki, aby np. karta graficzna nie gryzła
się z kartą dżwiękową, a ta z kolei jeszcze z czymś innym.Sądzę, że co po
niektórzy grupowicze mają z tym jakieś doświadzenia, więc zwracam sie do Was
o pomoc.Moglibyście coś doradzić? (Jakiś zestaw, lub po prostu które części
są najlepsze- np. procesor Pentium czy Athlon i ile MHz.) Aha, i co jest
lepsze: Win98 SE czy Me? (Ja jej poleciłam 98, ale nie wiem czy słusznie...)
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Nika