Re: nowy quiz.

Autor: Grzesio (grzesio_at_security.net.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 14:46:24 MET

"Wojciech Giersz" <chektor_at_io.gliwice.pl> wrote in message

>A czy koniecznie trzeba wiedzieć jaki numerek ma pajšk zegarka? :)

alez absolutnie nie!
i mam nadzieje ze nikt tak nie traktuje tych quizow.
to nie jest ani

- Sprawdz czy na pewno twoja firma wie komu placi!

ani

- Wynik ponizej 14 swiadczy o lamerstwie!

czy

- Jak nie odpowiesz na pytania to wyrzuc kompa i zajmij sie zbieraniem
pocztowek!

:)))

wszyscy (ze mna na czele) traktuja to jako forme zabawy i o to chodzi.

a co numeru pajaka.... wiekszosc jednak dobrze odpowiedziala na to
pytanie.... :)))))

--
Brak odpowiedzi na uwagi do tego postu nie oznacza, ze sie z nimi
zgadzam.