Re: -=Windows 2000 SERVER=-

Autor: Roger (roger7_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 13:54:43 MET

Użytkownik "Krzysztof Dubowski" <simmtech_at_edo.pl> napisał w wiadomości
> Witam Serdecznie. Mam pytania dotyczące tego systemu:
>
> -czy nadaje sie to na serwer www

tak

> -czy nadaje sie to na serwer poczty przych/wych

tak

> -czy da sie tam skonfig. php i MySql

php tak, ale mySQL powinien stac na maszynie unixowej
zreszta serwer BD i www na jednej maszynie to nie jest dobry pomysl

> -czy warto zakupic cos takiego dla firmy

zalezy do czego firma chce go wykorzystywac

> -ilu klientow www potrafi obsluzyc bez dodatkowych licencji (win 2000 prof
> tylko 10)

bez ograniczen, ograniczenia sa na file server i terminal

Poza tym NTG - pl.comp.ms-windows.winnt lub ms-news.pl.windows2000

--
Roger