Re: Nagrywarka - problem

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 10:27:35 MET

> Użytkownik "Brachol" <polmaris_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości
> DMA

> zaczela szalec jak ja podpialem pod winda2000, przesiadlem sie z powrotem na
> 98 ale ona swoje, zmienialem juz kontrolery i tasmy na calkiem nowe,
> nagrywarka stara Yamaha SCSI x2, SCSI wiec jest na osobnym kontrolerze:-)

Jeżeli to jest cdr200t to można ją przerobić na 4x wystarczy tylko wylutować jeden rezystor bodajże
R564 albo R624 jak będziesz chciał konkretów to ślij na priv a zapytam się kumpla który to dokladnie
rezystor (bo on ma taką razem ją na czwórkę przerobiliśmy tylko niestety już nie pamiętam który to
był rezystor).

Pozdrawiam z 3miasta, Lipa
       GSM: 502 595 733
       Gadu-Gadu: 12179