Re: Dlaczego wychodzi z gier do Windy /???/

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 08:50:59 MET

Nie za bardzo jestem w temacie, ale chyba chodzi o zacinke i wywalanie w
gierkach.
U mnie np.NFS5 sie zacinal i wywala jak miealem stery nieodpowiednie
zainstalowane do grafy.
Tzn. stery byly odpowiednie, ale NFS5 ich nie lubil. Reinstalka sterow na
inna wersje zakonczyla ten problem.

Pozdrawiam
Bartek