Re: Jaka karta TV???

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 08:46:14 MET

Hi,

demoman_at_idea.net.pl wrote:

> Nie wiem naprawdę czemu ludzie kupują karty TV ?
> Obraz przecież jest dużo gorszy od tego co można uzyskać na TV , podczas
> szybkich scen obraz się "rozjerzdza" a i sama ostrośc , kontrast jest kiepski.

Ale znika z pokoju wielka, paskudna czarna skrzynka (no i przy okazji często
druga mniejsza, zawierająca tuner FM :) ). A jeśli komputer jest ładnie
zamaskowany, wyciszony i chodzi non-stop, to jest znacznie lepszym
rozwiązaniem niż osobne pudła z telewizorem i radiem stojące na wierzchu
gdzieś na stoliku.

> Ja sam chciałem sprzedać swój TV i kupic sobie kartę TV , jednak po tym co
> zauwazyłem napewno się już nie pozbyję TV :-)

:)

Ja się pozbyłem, bo w telewizji już zupełnie nie ma co oglądać, a jeśli
już nawet jest, to komputer zawsze jest pod ręką :) Praktycznie jedynym
teraz zastosowaniem mojej karty TV jest nagrywanie teledysków ;)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |