Re: Jaka karta TV???

Autor: demoman_at_idea.net.pl
Data: Thu 08 Mar 2001 - 07:41:12 MET

Witam !

Ja wypozyczyłem do testów karty TV LifeView i Avera.

Powiem tak: LifeView to zupełna tragedia , na monitorze miałem chyba wszystkie
możliwe zakłócenia , obraz fatalny
Na Averze wszystkie zakłocenia prawie znikły ale obraz i tak był o wiel gorszy
niż na moim TV SONY 14".

Nie wiem naprawdę czemu ludzie kupują karty TV ?
Obraz przecież jest dużo gorszy od tego co można uzyskać na TV , podczas
szybkich scen obraz się "rozjerzdza" a i sama ostrośc , kontrast jest kiepski.

Próbowałem także dekodować Canal+ za pomocą obydwu kart. Borg odmówił
posłuszeństwa z LifeWiew natomiast z Averem poszedł.
Jednak mimo wiel prób obraz i dźwięk był fatalny i tylko naprawdę jakiś
zwariowany teleman mógłby oglądac takiej jakości obraz.

Ja sam chciałem sprzedać swój TV i kupic sobie kartę TV , jednak po tym co
zauwazyłem napewno się już nie pozbyję TV :-)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///