Re: Jaka atramentówka ???

Autor: KB (energo_at_go2.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 00:13:45 MET

Ja niedawno mialem taki sam dylemat i jednak zdecydowalem sie na Lexmarka
Z32. Tusze moze nie sa najtansze (130 zl. kolor i w tej samej cenie jest
czarny), ale w USA sa juz naboje o bardzo duzej wydajnosci (w Polsce sa
takie do Z31 i na takim naboju mozesz drukowac ok. 1200 stron w econo - dane
producenta) a ich cena ok. 190zl. Oczywiscie sa przeciez jeszcze
napelniacze.
Jezeli chodzi o jakosc to poza troche krzywymi "prostymi" w econo to ok.,
ale econo i w innych drukarkach ma jakies niedociagniecia, a po wydrukowaniu
obrazkow kolorowych bylem naprawde milo zaskoczony a na
predkosc tez nie ma co narzekac za ta cene (420 zl)
Na temat Canona uslyszalem taka opinie, ze jak chce drukowac tylko tekst i
ewentualnie cos podkreslic to ok, ale w przeciwnym wypadku powinienem to
sobie wybic z glowy.
Epson - dobra sprawa dokad glowica nie padnie, a wtedy trzeba kupic nowa
drukarke, naprawiac sie nie oplaca (podobno)
HP - to tylko z serii 8xx lub wyzszej, ale niestety nie za ta cene :(