Re: Jaka karta TV???

Autor: darios (darios_at_polbox.com)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 22:58:52 MET

Użytkownik "Greg" <gszczesniak_at_hotmail.com> napisał w wiadomości

> "EMA-SOFT S.C." <ema_soft_at_le.onet.pl> wrote in message
Asusa

> A co powiesz o PixelView PlayTV Pro? Mam na nia chetke bo jest tani (239
> zl).
>
> Pozdr.
> GreG

Mam te karte i jest ok. - szczegolnie gdy ma sie w domu kablowke ...
Odbieram ok. 50 programow tv i 10 radiowych - posiada tez sterowniki
do win2000. Z anteny zewnetrznej - obraz jest troche gorszej jakosci.
Mozna korzystac tez z innego softu typu BorgTv itp. no i oczywiscie
dekodowac w celach testowych C+ ;-)
Nie znam dokladnie Twojego calego pytania ale kolega ktory radzi karte
Asus7700 Dlx nie napisal ze ona kosztuje grubo ponad 1000 zl - a z tego
co wiem to nie posiada ona tunera tv tylko wyjscie i (chyba) wejscie tv.
Tu musialbys kupic ktoras z kart ATI - niektore posiadaja doskonale tunery
tv.
Pozdrawiam

darios