ciekawe...

Autor: szyper (pszyper_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 21:11:54 MET

Mialem niedawno taka sytuacje:
Zakrecilem proca na 800 a ten baran do spulki z windowsem sie zbuntowali
mimo iz kilka miesiecy wczesniej nie mieli zadnych objekcji (identyczne
ustawienia). Winda przy starcie wywalila blad rejestru, a jak juz sobie z
tym poradzilem to okazalo sie ze zamiast stacji 3,5 mam 5,25 !!! Skad to sie
wzielo? Juz to naprawilem ale sam fakt mnie troche zdziwil. Sptkal sie ktos
moze z czyms takim?
A, jeszcze po tym ciekawym eksperymencie temperatura proca wzrosla o ok.5*C
i potrafi dojsc do 55 jak wczesniej nie przekraczala 49*. Wiem ze to jest
dla proca calkowicie bezpieczne, ale troche mnie to zaciekawilo.
Sorki ze marudze, ale nie mam co robic ;-)

Pozdrawiam
szyper
pszyper_at_poczta.onet.pl