Re: Soltek 75kv + modem Sagitta

Autor: Marcin Nurek (nurkov_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 21:13:20 MET

Użytkownik Grzesiek Różański <poczta_at_grinfor.w.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:985an5$kvf$1_at_news2.ipartners.pl...
> Mam problem ze sprzętem jak w temacie.
> Wiem, że temat już kiedyś był ale mi nie pomógł.
> Modem instaluje się poprawnie, nie ma konfliktu przerwań a przy próbie
> połączenia wiesza system.
Panowie ja tu czegos nie rozumiem, mam soltek75kv2-x i musialem kupic modem,
niczego nie swiadom kupilem zlomtrixa sagitta (bo tani byl) i ........ nie
mam z nim najmniejszych problemow dziala bardzo dobrze i nawet szybko