Re: Niestabilny obraz -> problem z monitorem czy karta graf?

Autor: Spock (spock_at_go2.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 18:33:38 MET

> ja tez mam taki prblem z tm ze ja zmienialem plyte glowna i obudowe
> komputera, najbardziej drganei obrazu zauwazam gdy dysk zrzuca jakies
> wieksze pliki albo cos rozpakowuje, wowczas drganie sie nasila, czyzby to
> ina dyslu ? ale dysk mam juz 6 miesiecy i wczesnie tego nie bylo.
Po dluzszych obserwacjach doszedlem do wniosku, ze u mnie jest
wlasciwie tak samo - obraz drga podczas pracy dysku... Widac nie
jest to jednak wina ani monitora ani karty graf. Sprobuj moze
rozkrecic kompa i poprzestawiac czesc kabli w taki sposob,
aby znajdowaly sie jak najdalej od karty graf. Ja zrobilem to u
siebie. Czy pomoze - zobaczymy...

--
Spock
                           -----|-