Re: Niestabilny obraz -> problem z monitorem czy karta graf?

Autor: koRnac (koRnac_at_kki.net.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 19:14:50 MET

ja tez mam taki prblem z tm ze ja zmienialem plyte glowna i obudowe
komputera, najbardziej drganei obrazu zauwazam gdy dysk zrzuca jakies
wieksze pliki albo cos rozpakowuje, wowczas drganie sie nasila, czyzby to
ina dyslu ? ale dysk mam juz 6 miesiecy i wczesnie tego nie bylo.

--
Pawel P.
koRnac_at_elknet.pl