Re: Error najnowszego biosu do Shuttle

Autor: Carlos (emilio_at_kki.net.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 12:01:05 MET

do niedawna mialem tak asama plyte i wpakowalem ten bios on jzu niejest taki
nowy bo z 2000 roku ale nic takiego co opidujesz misie nei stalo poszlo bez
problemu, do tej plyty byly 2 wersje biosow nie pamietamjuz czymsie roznily
i pewnie zapakowales ta nieodpowiednia.

Użytkownik <mrfunboy_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1c5a.00000000.3aa525b3_at_newsgate.onet.pl...
> Wczoraj "zdechł" mi komputer po załadowaniu najnowszego biosu (6610s164)
do