Error najnowszego biosu do Shuttle

Autor: mrfunboy_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 06 Mar 2001 - 19:00:20 MET

Wczoraj "zdechł" mi komputer po załadowaniu najnowszego biosu (6610s164) do
mojej płyty głownej Shuttle HOT-661 (na samej płycie głownej widziałem jeszcze
symbol "661v11"), ponieważ kupiłem sobie nowy dysk (IBM 46GB) i z starym biosem
(6610s124) płyta główna go nie widziała.
Załadowanie biosu przebiegło bez problemu, i wyświetlił się komunikat, że
należy wcisnąć F1 aby zrestartować komputer. Po wciśnięciu F1, komputer
już "zdechł", tzn. monitor nie przeszedł ze stanu czuwania, do normalnej pracy.
Po resecie (myślałem, że pomoże) system piszczy pojedynczymi długimi sygnałami.
Chciałem jeszcze zauważyć, że robiłem to pod czystym DOSem, także wszystko
odbywało się tak jak należy (bios ściągnąłem ze strony producenta tj:
www.shuttle.com.pl).
W tej chwili po starcie komputera dzieje się tak jak wcześniej opisałem, tzn.
monitor nie staruje, a po resecie komputer "krzyczy" (głośno piszczy - jeden
długi powtarzający się pisk).

Czy miał ktoś z was już takie problemy z tym biosem i płytą? Czy jeśli załaduje
ten sam bios z programatora to pójdzie, czy znowu się sypnie?
Czy ktoś wie gdzie można znaleźć starszy bios do tej płyty, który obsłuży mi
ten dysk? Czy może ktoś z Was ma taki, jeśli tak to bardzo bym prosił o
przysłanie mi go na adres mrfunboy_at_interia.pl?

Proszę o szybką odpowiedź, ponieważ jestem umówiony z gościem, który ma
programator na 8 rano w czwartek.

Z góry bardzo dziękuję.