Komp sam sie restartuje????

Autor: Master (makler666_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 12:09:48 MET

Mam problem podczas sluchania muzyczki z mp3, nagle komp sie sam
zrestartowal, po restarcie wlaczyl sie norton disc doktor. Mam GeForce 256
DDR Creative, i podczas sprawdzania parametrow karty w Blaster Control stalo
sie to samo- zrestartowal sie, probowalem kilka razy i ciagle to samo.
Pozatym gdy komp przejdzie w stan uspienia, to juz z niego nie
wyjdzie -zawiesza sie.
Procek P III 500 - (112*5=560)
Asus P2B
Ram 128
SB Live
Prolink Pixel View TV
HD 6,4
Jesli ktos mial takie problemy albo wie co jest grane to prosze o pomoc.
Dzieki