Creative GF Anihilator Pro DDR - pytania

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 12:06:29 MET

Hellou!
Posiadam od niedawna kartę grafiuczną Creative GF Anihilator Pro DDR,
zasadniczo jestem z niej zadowolony, bo
przesiadłem się z vanty, ale mam kilka ale:
1. Chciałbym mieć virtual desktop, ale niestety zainstalowany Blaster
Control opcję tę ma nieaktywną. Zainstalowane mam
stery dołączone do płytki, katrę wykrywa jako CT6979, monitor ustawiony
jako philips 107B i kiszka, nie ma i już. Może
ktoś wie jak uzyskać taki efekt bez instalowania osobnych programów
(ostatecznie przykład takowego)

2. Jestem miłośnikiem Quake 1 [sic!], szczególnie jego odmiany
QuakeWorld, i mimo posiadania takiej karty nie gram pod
gl-em, ale z przyzwyczajenia gram w 320*200 w software. Normalnie
wyciąga mi 72 fps i wtedy jest ok, ale pojakimś czasie
liczba klatek spada do 25-30, obraz zaczyna skakać, i wogóle gra jest
wtedy niemożliwa, robią się dziwne przestoje. Czym to
może być spowodowane? Mój procek to 366_at_550, GOrb, BH6, 128 mbRAM, hdd
szitgejt 4,3. Pomocy, włosy z głowy
sobie można drzeć podczas gry, o mięsie rzucanym nie wspominając. Po
jakimś czasie minuta dwie wspomniane objawy mijają by pojawić się za
jakiś czas z powrotem. Hilfe! :-)

Pozdro
PS. przy odpowiedzi nie cytujcie proszę całego pytania, wystarczy Ad q ,
ad2 etc :-) Dzięki za każdą wskazówkę

--
/--------- ranger_at_poczta.onet.pl ---------/