Re: zaoszczedzic na tuszu

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 00:22:52 MET

[...]
> Mam HP610 DeskJET. Wyglad wydruku nie jest mi jednak calkiem obojetny -
> m.in. przepisuje roznego rodzaju prace.
> Pomozcie, bo przez te tusze nigdy nie uzbieram na nowego procka - mysle o
> Duronie850 na Solteku ;)

Również mam HP DJ 610C i napełniałem w niej czarny pojemnik.
Wszystko przebiegło bez problemu a jakość wydruku jest taka sama
jak przy oryginalnym tuszu.
Należy jednak pamiętać, że nie powinno się napełniać całkiem opróżnionych
pojemników. Najlepiej napełnić jak tusz jest na wyczerpaniu ale jeszcze
troche go jest.
W przeciwnym razie stary tusz może pozasychać a to pogorszy jakość wydruku.
Używałem zestawu InkTec 2x40ml z uchwytem na pojemnik za około 70zł.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\