zaoszczedzic na tuszu

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 23:28:54 MET

Hey...
Mam do Was pytanie. Ostatnio na gieldzie spotkalem goscia, ktory sprzedawal
dziwne (przynajmniej dla mnie) zestawy do napelnienia kartridzy do drukarek
HP. Wsklad zestawu wchodzilo: plastikowy pojemnik na kartridz, dwa dziwne
urzadzenia do napelniania razem z tuszem, jakies wiertelko do wywiercenia
dziurki w kartridzu i jakies drobiazgi. Calosc kosztuje 45zl.
Czy ktos z Was uzywal czegos takiego? Jesli tak to jak sie to sprawdzilo?
Czy to jest legalne (gosciu mowil, ze tusz jest oczywiscie w 100% zgodny z
HP).
Moze macie jakies inne pomysly, aby zaoszczedzic na tuszu - ok.140z. :(((
Ostatnio dalem do napelnienia, troche taniej - 45zl., ale mimo wszystko
piechota nie chodzi.
Mam HP610 DeskJET. Wyglad wydruku nie jest mi jednak calkiem obojetny -
m.in. przepisuje roznego rodzaju prace.
Pomozcie, bo przez te tusze nigdy nie uzbieram na nowego procka - mysle o
Duronie850 na Solteku ;)