Re: Problem z predkosciami nagrywania Teac W58-E

Autor: Jakub Gadkowski (torquem_at_kki.net.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 13:09:29 MET

On Tue, 06 Mar 2001 16:17:00 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Hi,

>A te płytki RW masz zwykłe czy HS? Bo zwykłych do prędkości ponad 4x
>nie zmusisz za nic...

A jak na pierwszy rzut oka rozpoznać HS? Muszą mieć napisane 1x-Xx
(gdzie X > 4?). Jeżeli tak to mam zwykłe bo napisano na niej 1x-4x.
Ale wcześniej nie spotkałem się z takim "sprzętowym" ograniczeniem.

Pozdrawiam
Kuba

--
----Torquem_at_kki.net.pl----  długa jest droga do domu
--- Unholy Inquisition --- 	  gdy się idzie