Pamiec na starej plycie;(

Autor: Kuba Szwajka (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 17:13:54 MET

witam
mam nastepujacy problem: moja stara plyta soyo 5va obsluguje max 128mb
ramu. to nie jest jeszcze taki problem, ale gorzej, ze ma tylko jeden
slot dimm, no a na tym slocie moze byc max 32mb;( probowalem
upgrade'owac bios, ale nic nie pomaga - dimm 128/133 widzi jako 32mb
(no, dziala troszke szybciej przez te nanosekundy:)
w zwiazku z tym pytanie: czy istnieje jakas mozliwosc obejscia tego
ograniczenia?

no i jeszcze jedna sprawa: mam zamiar w niedlugim czasie kupic plyte pod
durnia - pewnie tego nowego solteka (trzeba mi slotu isa)- i nie wiem,
czy jest tam karta muzyczna. jezeli jest, to czy mozna ja bezproblemowo
wylaczyc? mam yamahe 724, ktora uwazam za najlepsza karte po sbawe32 i
nie chce korzystac z jakiegos badziewia on-chip.
dzieki za odpowiedzi (ale prosze na temat, a nie o wyzszosci abita nad
asusem itp)
i jezeli mozecie, to slijcie rowniez na priv
tia,
kuba