Re: dvd - cos co mi powiedzieli :)

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 15:53:45 MET

> :] sorry za zasmiecanie , ale mam jeszcze jeden problem otoz w sklepie
> powiedzieli mi ze nie bedzie mozna ogladac obrazu z dvd na telewizorze ,
bo
> jest jakas tam blokada , jezeli jest to jak ja mozna usunac

Faktycznie niektóre playery (nie pamietam teraz które) z automaty wyłaczały
wyjście TV przed "puszczeniem filmu". Ale zawsze można było to jakoś
pominąć (dodatkowe programy które to wyłączały).

Dodatkowo jest jeszcze zabezpieczenie zwane macrovision które powoduje
zakłócanie obrazu gdy próbujesz go nagrać na magnetowid, ale to też można
obejść dla kart ATI programik Ati tweaker a dla kart Nvidi program TVtool
(tu nie jestem do końca pewien).

Generalnie raczej nie powinieneś mieć problemu.

Rotary