Re: KTO NIE UFA CHIPSETOM VIA !?!?!?!

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 15:33:48 MET

On Fri, 2 Mar 2001, Łukasz Wesołowski wrote:

>+ Za przeproszeniem przy starym intelu lx nie muszę nic instalować

...co IMHO nie zawsz jest zaletą: jak instalowałem do W95 drivery
Intela (TX) to widziałem który dysk jest który (mała rzecz, a cieszy)
zaś pod W98 widzę 3*"MODE 80" (czy jakoś tak) :>
 Wolałbym Intela i nie mogę ;>

>+ i co lepsze mam wyższy transfer [...]

...a to inna sprawa. Tylko "nieinstalowanie niczego" nie
zawsze jest na plus, IMHO oczywiście.

[...]
>+ > i jak masz problem to zainstaluj patcha do via
>+ > a nie sie stesujesz

 Podanie w kwestii formalnej: odpowiedź *POD* cytatem się
czyta *ZNACZNIE* łatwiej...

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.