Problem z predkosciami nagrywania Teac W58-E

Autor: Jakub Gadkowski (torquem_at_kki.net.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 11:17:39 MET

Witam szanownych grupowiczów.

W sobotę stałem się szczęśliwym (acz nie do końca) posiadaczem tostera
marki TEAC W58-E, który ma ponoć parametry 8x8x32.

I tu zaczyna się problem. Wszystko jest w porządku gdy chodzi o płytki
CD-R wypala z jaką chcę predkością, on-the-fly i w ogóle. Ale gdy
dochodzi do CD-RW za cholere nie daje się zmusić do nagrywania z
prędkością powyżej 4x. Ani NERO ani CloneCD, ani DiscJuggler (tylko
jakiś dosyć stary). CdSpeed99 też testuje overburn z prędkością tylko
4x. Co jest grane?

Nagrywara jest podłączona na slave za CD Teac'a W540-E, wszystko chodzi
na Windzie 95 osr2. Czy to wina softu do nagrywania, windy, a może
sprzętu?

Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie, bo trochę mnie to męczy.

Pozdrowienia
Kuba Gadkowski

--
----Torquem_at_kki.net.pl----  długa jest droga do domu
--- Unholy Inquisition --- 	  gdy się idzie