Re: TX, VX i inne ...

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 13:35:11 MET

> Polimeryzowałbym ;) -- same parametry to nie wszystko. W praktyce płyty z
>
> tymi chipsetami były diabelnie wolne (np. transfery pamięciowe na poziomie
>
> FXa)

Jak już pisałem, używałem płyty z VIA VPX i obsługa pamięci faktycznie
była nieco wolniejsza (według benchmarków), niż w chipsetach
intelowskich, ale bez przesady, aż tak tragicznie to nie było.

> Taaa, ale i430LX ;)
Niemniej jednak, LX :-).

> A bo ludzie lubiš różne bajki i inne gusła :)
Mimo to wciąż uważam, że VIA jest lepszą firmą od Intela, jeżeli chodzi
o chipsety. Może nie są one tak wydajne, jak te intelowskie, za to VIA
szybciej zawierała obsługę nowszych standardów.
pozdrawiam
Krzysiek