Re: TEAC JEST CUDOWNY !!!

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 11:09:48 MET

Hej !

Użytkownik "Artur Legocki" <arturl_at_uhc.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Efekt jest taki że praktycznie nie da się robić kopii płyty "z dysku na
dysk".

mam Win2K, Teac w540, w54 i kopie w locie robi mi przy zerowym obciążeniu
proca...
Dziś sprawdzę czy można jednocześnie grać w UT ;-)))

> Znowóż płyta CDRW Verbatima 4-16x nie idzie na
> nagrywarce W54, na W58 za to nie ma problemów

swego czasu były i są jeszcze podróby Verbatimów - one "dobrze" czytają się
tylko na LG...
...do czasu rozpakowania skopiowanych plików ;-)

> IMHO te napędy mają jednak pewne wady.

ja takich nie zawuażyłem - jak dla mnie to ten sprzęt wart jest swojej
ceny...
Co więcej - jest to najlepszy sprzęt w swojej klasie cenowej.

--
---
Pozdrowienia