Re: Kupie K6II 450/500/550Mhz z plyta - opinie?

Autor: Maksymilian Pawlowski (mpawlowski_at_silesianet.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 08:25:17 MET

Andrzej Zbierzchowski napisał(a):

> "Maksymilian Pawlowski" <mpawlowski_at_silesianet.pl> wrote in message
>
> Wybór niezły (tani) ale musisz rozsądnie dobrać resztę sprzętu, przede
> wszystkim płytę. Musi byc jakaś markowa, ja przetestowałem na sobie zestaw
> składający się z następujących elementów:
> Gigabyte GA5-AX / AMD K6-2 450 MHz / TNT2 M64. Wieszało się. Pomógł upgrade
> BIOS-u i instalacja najnowszych sterów do AGP / BusMaster (ALi-5) Grać się
> dało na Detonatorach 5.22 a całkiem miło było po zainstalowaniu sterów
> Sawitara v1.03 optymalizowanych dla Socket7 - jak ktoś chce to podeślę. 3D
> [...]

Wiesz niestety nie wiem czy bede mogl tak grymasic - jednak wchodze w uzywany
sprzet, a tam sie bierze co okurat maja. Moge poszukac w kilku miejscach, tylko
caly komplet wolalbym kupic u jednego czlowieka, pozniej latwiej dojsc co jest
nie tak jesli sprzet okazuje sie wadliwy. Wielkie dzieki za opinie, czyli nie
jest to taki zly wybor...
Pozdrawiam
Max