Re: Kupie K6II 450/500/550Mhz z plyta - opinie?

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzejz_at_chomiczowka.net.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 01:12:57 MET

"Maksymilian Pawlowski" <mpawlowski_at_silesianet.pl> wrote in message
> Lub jakies odpowiednik w szybkosci. Jesli ktos ma cos takiego na zybyciu
> lub wie gdzie szukac w Warszawie bede wdzieczny za kontakt lub za pomoc
> w znalezieniu czegos takiego. Nie dysponuje duza kasa i chcialem
> uaktualnic mijego K5133 na cos szybszego. Wydaje mis ie to optymalny
> wybor co wy na to?

Wybór niezły (tani) ale musisz rozsądnie dobrać resztę sprzętu, przede
wszystkim płytę. Musi byc jakaś markowa, ja przetestowałem na sobie zestaw
składający się z następujących elementów:
Gigabyte GA5-AX / AMD K6-2 450 MHz / TNT2 M64. Wieszało się. Pomógł upgrade
BIOS-u i instalacja najnowszych sterów do AGP / BusMaster (ALi-5) Grać się
dało na Detonatorach 5.22 a całkiem miło było po zainstalowaniu sterów
Sawitara v1.03 optymalizowanych dla Socket7 - jak ktoś chce to podeślę. 3D
było OK, niestety, wieszało mi się toto na potęgę w jednej aplikacji - w
MSIE 5, do dziś nie wiem czemu.
Ogólnie, gdyby nie fakt, że sporo siedzę w sieci to pewnie do dziś miałbym
tego aemdeka. Benchmarki miał równe, a czasem nawet lepsze od PII 450MHz,
ale wkurzyło mnie to wieszanie się eksplorera...

--
Pozdrawiam!
ANDRZEJ ZBIERZCHOWSKI