Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_norka.eu.org)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 07:33:45 MET

In pl.comp.mail Krzysztof Pawleta <pawletak_at_poczta.onet.pl> wrote:

KP > Wiem, że netykieta jest potrzebna, ale czyta wogóle ktoś ten "SPAM"???
KP > Bo z tego co się wypisuje na tej grupie BARDZO WĄTPIĘ, czyli to e-mail
KP > NIECHCIANY (lub zbędny), czyli to SPAM ;-(((

     No widzisz... Ty nie przeczytałeś :-(

     Gdzieś pod koniec jest cos takiego:

| * Swoim prywatnym animozjom dawaj wyraz wyłącznie w listach prywat-
| nych. Nie ma nic bardziej denerwującego i żenującego niż oglądanie
| grona publicznie wyzywających się osob.

  To nie jest SPAM, a - prawdę mówiąc - wszystko co najlepsze w USENETcie
  to tego właśnie rodzaju posty. No i FAQi oczywiście :-)

  Bo to co bardzo często widać na wielu grupach (tu też) jest poniżej
  poziomu dna.

  Wojtek

  PS Zmodyfikowałem Followup tylko na pl.comp.mail