Re: Teac x 40 nie taki znow cudowny

Autor: Sharak (Sharak_at_poczta.fm)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 01:53:21 MET

> Ano LG OSZUKUJE !

Niestety (bo mam) musze to potwierdzic :(
Do wczoraj myslalem ze LGx40 jest calkiem przyzwoity.
Zwykla instalka -Me,2MX,Live i... niebieskie ekrany (blad EMU10k)
roszada sterownikami ,Live ware3 ,Dx8 itp. po 2 godz "format"
i od poczatku to samo.
Pomoglo dopiero skopiowanie pliku emu10k.vxd ze starego dysku.
Kosztowalo mnie to ze4 godziny walki a ten sukinkot LG
przerzucil plik z bledem i nic nie pokazal.
Czy jest na rynku jakis model CD ktory mozna kupic "w ciemno"
wiedzac ze bedzie dobry i cichy ???

Pozdrawiam

Sharak