Re: Abit SL-6

Autor: ToMach (machynia_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 11:35:11 MET

> Ta płyta o ile się nie mylę, to ma on board dżwięk i grafikę?
> Napiszcie mi, jakie macie z tą płytą doświadczenia? Chodzi mi m.in. o
> tą wbudowaną grafikę i dźwięk.

Dźwięk dla mnie ma OK - choć mam pierwszy stopień słuchu muzycznego (tzn.
odróżniam kiedy grają).

Co do grafiki, to o Doom'opodobnych zapomnij.
Na DivX niestety też mi rwie (CII 633 i 128 MB).

I to, co najbardziej mnie wq.... to to, że nie mogę upgrade'ować BIOSu bo po
restarcie zostaje mi tylko czarny ekran. Co najśmieszniejsze próbowałem
wszystkich dostępnych na stronie producenta wersji i startuje mi komp tylko
z tym BIOSem, który miał oryginalnie. Dawałem też do zaprogramowania na
maszynie w punkcie usługowym i objaw był ten sam.

Osobiście jak będę miał okazję, to się jej pozbędę.

http://machynia.republika.pl/

"Genitalia to nie włoskie linie lotnicze"