TX, VX i inne ...

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 15:06:58 MET

 Mam taki problem. Przespalem (majac 486 :) etap
Pentium I i od razu przeskoczylem na Celerona.
Jednak ostatnio musialem sobie poskladac komputer
do roboty (P133). No i mam dylemat. Mam 3 plyty
glowne i jeden procek. Plyty sa oparte na
chipsetach VX i TX. Wiem, ze nie bedzie mozna
jednoznacznie odpowiedziec, ale ktora uwazacie
bedzie najlepsza ? Wydaje mi sie, ze TX, ale moze
jestem w bledzie? Tak w ogole to czy mozna gdzies
jeszcze znalezc jakies porownania tych plyt?

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl