Re: ASPI do Nero 5.0.3.9 - trzeba instalować ?

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 13:41:53 MET

> Ale z wlasnych doswiadczen wiem ze sprzet sprzetowi nierowny i u Ciebie
> moze byc zupelnie inna reakcja na ASPI dla Nero.
> Wypada po prostu probowac.

Racja. Sorki, ale troszkę się pomyliłem (w końcu to 3:10) i te błedy
wyskakiwały na Nero ASPI + Adaptec ASPI (4.60). Teraz Usunąłem Nero i
ręcznie NeroASPI z iosybsys. Przeinstalowałem Nero i update i ASPI 4.60 od
Adapteca. Zobaczymy jaki będzie skutek. Ogólnie ta nagrywarka (Creative)
pochodzi od Samsunga, ale nigdzie nie mogę znaleźć jej odpowiednika w
oryginalnym Samsungu. Różnica polega na ilości Cache. Ja mam 4MB a wsyzstkie
modele mają 2MB ???. Kiedyś miałem CD-Rom Samsunga i to straszny szajs, ale
co do nagrywarki nie mam zastrzeżeń. DAE robi mi 20X i jest bardzo cicha.
Gdyby się coś działo dam znać.

Drookash