Re: ASPI do Nero 5.0.3.9 - trzeba instalować ?

Autor: Tomasz Sz. (removeit_tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 12:36:08 MET

Drookash wrote:

> Po instalacji nero 5.0.0.8 z orginalnej płytki zapodałem update 5.0.3.9 i
> teraz się zastanawiam czy potrzebne jest uaktualnienie ASPI dla nero (tego
> ze strony ahead) czy wystarczy uniwersalne ASPI od Adapteca ?
> Nagrywarka to OEMowy Samsung (Creative 8435E) i narazie wypaliła ok 120
> sztuk i jedynie się na Audio wykrzacza przy 3% z błędem SCSI/IDE Error.
> Czy ASPI od Nero pomoże ?

Moze to troszeczke absurdalne ale mialem ten soft rowniez w wersji 5038,
teraz upgradeowalem do 5039. Jednak niezaleznie od wersji
po zaladowaniu driverow ASPI tych dla Nero (Ahead), (bodajze dwa pliki)
soft sie wywalal po ilustam % (roznie bywalo) z bledem SCSI/IDE,
obojetnie co bym nie nagrywal.
Nie pomagalo wylacznie DMA dla nagrywary.
No wiec wyrzucilem je z systemu i pozostawilem tylko te Adapteca ale
w najnowszej wersji 4.60 z powloka 1021. Jak mialem wczesniejsza, windowsowa
4.60 z powloka 9xx rowniez wystepowal blad SCSI/IDE, ale tylko przy audio.
I okazalo sie ze jak reka odjal wszystkie problemy o dziwo zniknely.
Dziwilo mnie to bo sadzilem ze te ASPI Ahead'a powinny przeciez chodzic z
Nero.
To cos takiego jakbys nie mogl pracowac na MS Office pod MS Windows ;)))
Teraz mam ASPI Adaptec'a 4.60.1021, Nero 5.0.3.9 i wsio jest ok.
Aha, nagrywara Teac54E z firmware 1.1B.
Ale z wlasnych doswiadczen wiem ze sprzet sprzetowi nierowny i u Ciebie
moze byc zupelnie inna reakcja na ASPI dla Nero.
Wypada po prostu probowac.

--
Z pozdrowieniami