Re: SDI - problem z gniazdem RJ11 (dlugie)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 17:05:24 MET

"Juliusz" <jul_at_fom.pl> wrote in message news:97tmim$o4d$1_at_news.tpi.pl...

> To po co sie podlaczacie do takiego syfu ? Przeciez sa alternatywy. A
> instalacje terminala robi tepsa bez wiekszej laski. Ja wiem - BigBrother
od
> wczoraj i trzeba w nocy sprawdzac co robia zawodnicy przed snem :-)

Ja alternatywy nie mam (poprostu mieszkam w takiej dzielnicy, a nadodatyek
dom
jednorodzinny) bo modemu za altrernatywe nie uwazam.
Instalacje robi ale za przerobke instalacji telefonicznej kaza sobie slono
placic,
a na dodatek mam nieoficjalnie rozglalezienia telefoniczne za, ktore tpsa
wlepila by mi wielo zerowa kare wiec musialem wezwac niezaleznego fachwca,
ktory zreszta wczesniej robil w telekompromitacji

Krzysiek