Podkręcanie durona - padła Tablica Alokacji Plików

Autor: MARCiN (marcin_at_pai.com.pl##USUŃ_TO##)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 15:17:47 MET

    Dlczaego padła mi tablica alokacji plików ?

    Mam Durona 700, Solteka 75 KAV, WinME, Voodoo 3 3000. Podkęcilem durona
do 800 Mhz (100x8) wszytko chodziło dobrze. Właśnie siedziałem na inecie
kiedy tem kompa wzrosła do 50 C (zaczeła mi piszczeć plyta bo na tyle
ustawiłem ostrzeżenie o temperaturze). Wyszedłem z inetu zresetowałem kompa
a tu nie moge wejść do outlooka, nie moge uruchomić scandiska ani norton
disk doctora pisze ze pliki nie moga byc odnalezione. Zresetowałem kompa a
tu windows sie nie moze wgrać jakieś krzaki na tej tabeli na samym poczatku
kiedy komp sie włacza . Puściłem kompa z dyskietki a potem scandiska ale
scandisk strzasznie długo próbował naprawić Tablicę alokacji plikow więc
postanowiłem jescze raz zainstalować winowsa. Ustawiełem durona na 700 i
wszytko jak na razie działa.
    Czy ktoś wie dlczego padała mi partycja c (dysk Seagate 6,4 podzielony
na 2partycje)

    Czy jest jakiś sposób naprawienia Tablicy alokacji plików. Czy sa jakieś
programy ?

Proszę o odpowiedź i z góry dziekuję

--
        http://www.oasis.prv.pl